Responsive Ads Here

Wednesday, 5 September 2018

ရွိမရွိ ျငင္းခံုၾကျခင္း


ငါဘုရားသည္ ေလာကလူတို႔ႏွင့္ မျငင္းခုန္။
ေလာကလူတို႔သာ ငါဘုရားႏွင့္ ျငင္းခုန္ၾက၏။
တရားအတိုင္း ေျပာတတ္သူသည္ တစ္စံုတစ္ဦးႏွင့္မွ် မျငင္းခုန္။
ေလာက၌ ပညာရွိတို႔ ရွိ၏ဟုဆိုသည္ကို ငါဘုရားသည္ ရွိ၏ဟုဆို၏။ ပညာရွိတို႔က မရွိဟုဆိုသည္ကို ငါဘုရားလည္း မရွိဟုဆို၏။
ရွိ၏ဟူသည္မွာ မျမဲေသာ၊ ဆင္းရဲစက္ဆုပ္ဖြယ္ အခ်ည္းႏွီးေသာ၊ ေဖာက္ျပန္ပ်က္စီးေသာ ရုပ္နာမ္တရားမည္သည္ ရွိ၏ဟု ပညာရွိတို႔ဆိုၾက၏။ ဤသို႔ပင္ ရွိ၏ဟုဆို၏။
မရွိဟူသည္မွာ ျမဲေသာ၊ ခိုင္ခံ့တည္တံ့မေဖာက္ျပန္ မပ်က္စီးေသာ ရုပ္နာမ္တရားမည္သည္ ေလာက၌မရွိဟု ပညာရွိတို႔ဆိုၾက၏။ ဤသို႔ပင္ မရွိဟုဆို၏။
(သံ၊ ၂၊ ပုပၹသုတ္၊ ၁၃၃)
ရွိသည့္တရားကား အနိစၥ၊ ဒုကၡ၊ အနတၱမွ်သာ ရွိပါသည္။
မရွိသည့္တရားကား နိစၥ၊ သုခ၊ သုဘ၊ အတၱဟူသည္ စိုးစဥ္းမွ် မရွိေခ်။
အၾကင္သူသည္ ငါဘုရားက ေဟာေျပာဖြင့္ျပ ေ၀ဖန္ေပၚလြင္ေအာင္ ျပဳေသာ္လည္း မသိမျမင္ ဥာဏ္မ်က္စိကန္းေသာ သူမုိက္ကို ငါဘုရား အသို႔ျပဳႏုိင္အံ့နည္း။
ေရမွေပါက္ဖြားေသာ ၾကာသည္ ေရမွတက္၍တည္၏၊ ေရႏွင့္မလိမ္းၾကံ။ ေလာကမွ ေပါက္ဖြားေသာ ငါဘုရားသည္ ေလာကကို လႊမ္းမိုးတည္၏၊ ေလာကႏွင့္ မလိမ္းၾကံဟု မိန္႔၏။
ရဟန္းတို႔၊ ဤအက်င့္ျမတ္ သာသနာေတာ္သည္-
လာဘ္အပူေဇာ္ အျခံရံ အေက်ာ္ေစာဟူေသာ အက်ိဳးငွာမဟုတ္၊
သီလႏွင့္ ျပည့္စံုျခင္းဟူေသာ အက်ိဳးငွာ မဟုတ္၊
ဥာဏ္အျမင္ႏွင့္ ျပည့္စံုျခင္းဟူေသာ အက်ိဳးငွာမဟုတ္၊
မပ်က္စီးႏိုင္ေသာ အၾကင္လြတ္ေျမာက္မႈသည္ ရွိ၏။ ဤအက်င့္ျမတ္သည္ ထိုမပ်က္စီးႏိုင္ေသာ၊ လြတ္ေျမာက္မႈဟူေသာ အက်ိဳးငွာ ျဖစ္၏။ ထိုမပ်က္စီးႏိုင္ေသာ လြတ္ေျမာက္မႈသည္ အႏွစ္တရားျဖစ္၏။ ထိုမပ်က္စီးႏိုင္ေသာ လြတ္ေျမာက္မႈသည္ အဆံုးေပတည္းဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။
(မဟာသာေရာပမသုတ္ အဆံုး၊ ဦးၿမိဳ႕ဘာသာျပန္) (မ-/၂၅၇)






No comments:

Post a Comment